Tuesday, March 31, 2009

-Masalah berulang-


-pict tatapan aku minggu tok...geram nangga pipi Harris ya..ngan matanya...peeehhh~~ mun aku jumpa org laki mata cam harris tok..siyesly...aku akan suka ngan matanya....terguda seketika...-

assalamualaikum all...

aku rasa cam dah lamak dah aku x crita sal masalah tok...

sbb nya xda terjadi lagik...

n hari tok, nya jadi lagik...

apakah masalah tue?? masalah ketiadaan air di Gading...

adohh2.... dah lamak x da, tba2 lak boley wujud balik masalah nie...

pagi tdi aku mandi ok jek air, tgh2 mandi tue, tbe2 air mengecil lak...
ingtkan sbb ramai yg mandi..rupe2nyer...xder air...means yg aku pkai tuk mandi n cuci baju tue is lebihan air la...

sampai skrng nie...air ade, tp, kecik gler...

kjap lagi la aku mandi...

eerrmm..berbalik ngan study yer....tbe2 tdi, madam gtau yg khamis pagi, ktorg ade test...

siot la...

malam tue pon ade test, jumaat pon ade test, jumaat lak nak kne anta assingment programming...

huhu..aku pon dah x tau ape nak buat skrng...test khamis malam tue, aku rase aku akan wat salah satu dari nie jek

a) x g test
b) hantar kertas kosong yg just tulis name...

tp, aku rase, aku nak wat yg b tue...sbb...aku x der "B" hikhik....lagi satu sbb nyer...kut2 madam ley la kasik markah sbb aku tulis name n no kad matriks ngan betol...hekhek....

amacam?? bijak tak aku...
dalam hatiku berkata "bijak t**k kucing...."...ekekekeke //inilah penangan kestressan..

tdi ktorng ade majlis bersama Dekan Fakulti Kejuruteraan Elektrik...
dah lah aku xder bwk baju kurang yg ok lebey..
aku bantai jek pkai baju kurung lame...pkai kasut sport Fila lak tue...

tbe2. madam gtau yg aku kne nek ats stage, tlong kasik hadiah kt Dekan...

mukan aku yg kasik hadiah, maksud aku...

ala....yg slalu ats stage bwk dulang tue...tp...aku swoh flor yg wat, aku susun sijil jek kt blakang tue...ekekekeke...flor cantik...x per...dier ley wat...smua org dok pandang...aku nie...ape lah ade kan...hikhik... (^_^)

-SETIAP KURNIAAN DATANG BERSAMA TANGGUNGJAWAB-

1 comment:

  1. tahla.bengang tol aku ble mslh air ni tmbul.
    rsa nk mngamok pon ade gak!!

    sabo jekla.aku pn test n presentation melambak.
    tp,muke steady gile.
    haha!

    ReplyDelete

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..