Tuesday, March 24, 2009

-Bahagia nya aku...-

assalamualaikum all...

tdik dah padah selamat pagi nak..tok good evening gik.. (yerrdehh..mcm lah ada urg maca blog nya tek oh..ehek..)

just nak bercerita...betapa termakbullah doa ku pagi tdik...

nang lembut aty en Zul hari tok...msok kelas pun senyum jak nya...peehh...cair juak lah ku nangga senyum nya walaupon aty ku dup dap dup dap..nebes siot nak msok lab nya...dgr crita dr group lain..mcm2 jak di tyk nya... siap kenak sorang2 gik ya, salah connection, kenak *kebbbaaabbboooommmm* cdak...

tp...apa yg sure, cam last week juak, b4 msok kelas nya...rasa nak tetak ada juak ku nangga geng2 ku...mulut terkumat kamit jak baca doa...yeerrddeeehh..ada aty ku nak netak urang, sak jak aku sama juak..tp lam aty jaklah...tdik ku nangga flor pun cam baca doa juak..last week b4 msok nya megang "salib" di geruk nya...tdik x prasan lah aku...ada kali...penangan gler en zul tok..

msok2, aku dah letak beg kt rak dah..tba2 nya madah x pyh simpan siya, mbak jak terus ke meja...nya klaka2...molah gimik nya kejap...

then nya madah macam tok.. "kamu x payah wat lab, kamu just wat guna Tina n hantar report isnin depan"..yoohhh...rasa nak melompat dah aku tyme ya...

tp...lpas ya ku rasa nak ngempas dirik bila nya madah.. "procedurs semua saya x nak...nak sikit2 jek procedur, buat circuit, lpas tue apa yg kamu dpt..tue jek...discussion yg ade soalan ckit n conclusion x payah..." ney lah x rasa nak ngempas dirik...bersusah payah aku naip procedur ya sampey 3 page... adddoohh....x dipakey...sib bait lah taip..mun tulis tek?? alu terjun dari tingkat 3 aku...ehek..(inggar ku nanga tetak tok juak..kedak urg x ckp napas..hehe)

so....senang lah keja aku...

bah...mupok lok, nak molah Tina....

maka ini, habis lah sudah lab part 4 ku..EEE 240 sudah pon menutup bukunya...hhaaiiipp!!! blom lagik...tunngu lok...lpas anta report tok bruk lah fully finish!!!! chaiyo2... (^_^)

-HIDUP INI IBARAT YOYO..TIDAK MENENTU...JADI BERSEDIALAH MENGHADAPI APA JUA DUGAAN DAN RINTANGAN YANG MENANTI-

No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..