Saturday, March 28, 2009

-Camelia-Irwansyah-



assalamualaikum all....

mula2 skali aku nak molah lah kesinambungan dari entry ku yg lepas...

aku nak ngucap terimak kasih daun keladi ngan smua yang menasihatkan aku...termasoklah abg aku nok jauh di Bintulu nun..ngan msg nya...

"dgr tok bebait... Putus asa ya boley, tp pts asa yg mcm ney?? putus asa bila kita udah abis daya usaha... tp tauk x camney urg udah abis daya usaha?? Urg yang dah ditarit semua nikmat oleh Allah...dgn kata lain... SELAGIK KITA IDUP, X PUTUS DAYA USAHA KITA...."

camya lah bunyi sms di antarnya tek...trus aku dpt tdo lpas maca msg nya ya...sampey pagi...zzzZZZzzzz...

ok..berbalit gik ngan en3 kita kali tok...

nie lah lagu ke 2 irwansyah yg miera minat...mule2 dlu pencinta wanita...tp tyme tue x tau lak sape irwansyah nie..lpas dier dah byk wat show kt mesia n tgok r sbnrnyer...dier nie x der lah pandai sgt nyanyi...harap muke jek ley tahan kan....trus miera x brape nak ske...hikhik...

tp, lagu Camelia nie....pestyme dgr hari tue, trus wase cam best..baru lah jumpe tdi... pestyme dgr trus tertarik ngan part...

"sudah lah jangan menangis lagi... kurasa cukup sampai di sini, mungkin di suatu saat nanti, kau temui cinta yang sejati"

best jak part tok...aku dah ulang2 dgr lagu tok dalam masa 15 min tok..aku nunggu part ya jak...hehehe...

oklah..ya jak...malas...huhu...

palak ku skit, denyut2 jak...kali cam nok dipadah kak kiki lam blog nya kali...cam ada jak simptom2 migrain aku tok...aku pun x tauk pahal...tekanan...tekanan....

cgek gik..aku tgh tunggu urg nunggah.. "a, ko mok ekot g jln??? juhlah kemas...."

esok ku nak balit UiTM...aku pelu fun!!! aku mok jalan2....aku mok lari kejap dari laptop ku..aku mok lari kjap dari lab yg sungguh damn itu!! sampai skrng x dpt2....

oklah...mupok lok...

-WALAU KIAN HANYA BERTEMAN, SERIBU KENANGAN, BAGIKU TERLALU INDAH..SETIAP DETIK BERSAMA....-

1 comment:

  1. dgr ckp abg tu miera..
    jgn giveup!!okeyh!!
    ko msti kuat!!sekuat harimau!!

    BEST lagu ya..
    p,yalah tek,lgu ya pn lirik sik bgus ilak..sedeyla!!waaaa..

    xpe,t satu hari,psti kta dua akn jmpa our true love..AMINN!!

    ReplyDelete

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..