Friday, June 10, 2011

..Kegilaan Terbaru IT Girl..

assalamualaikum~~

seperti yang sedia maklum, miera baru saja kehilangan seorang uncle yang amat rapat dengan miera.. yang jaga miera dari kecik.. Al-fatihah buat arwah..

bukan nak bercerita pasal arwah.. tapi berkaitan gak dengan anak arwah yang baru berusia 10 tahun. satu-satunya anak arwah.. kitorang duduk serumah (rumah semi-d yang dibuat laluan di hadapan dan belakang rumah). so, amat terasa la kehilangan arwah..

kitorang sedaya upaya tak nak anak arwah, Alyaa nie berasa sedih dengan kehilangan bapak dier. Alyaa nie pendiam sangat, kitorang risau kalau-kalau dier terlalu memendam rasa.. kang parah jadinya. sampai sekarang cam sayu jek tengok muka Alyaa.. syahdu.. bersabar jek muka dier..

disebabkan tak nak dier berasa sedih sangat, kitorang pon bagi lah Alyaa main laptop dan game dalam Facebook.. macam biasa lah kan.. game dalam Facebook memang memerlukan kawan yang banyak untuk unlock segala jenis barang dalam game tersebut..

dan sekarang nie.. hampir semua kitorang dah terjebak dengan permainan IT GIRL.. 

dah name pon GIRL.. so.. permainan dier betol-betol gurrlllyy okeh.. kene pakai kan dier santek-santek, belikan baju, skirt, bikini, handbag, aksesoru wanita, kasut dan macam-macam lagi..pastu.. dah pakai lawa-lawa..kene bawak g party lak.. pilih jek nak pergi party yang macam mana.. then, dah kat party atau kat street tue, akan jumpa dengan aweksss-aweekkss yang lain.. hah.. mule la nak tunjuk-tunjuk sape lagi hebat.. sapa menang, akan dapat hadiah dan jadi fame..

then..kene plak carik boyfriend.. boypren dier nie nanti akan bagi banyak barang..

yang lain-lain.. akan di update nanti.. sebab baru nak explore.. hohoho..







jadi.. jom ramai-ramai main game nie.. syokk jugak.. =p

No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..