Wednesday, September 16, 2009

..::Hatiku yang Susah::.

assalamualaikum all...

xda pa2 nak di cerita..
cuma nak nulis something yg mungkin dpt meredakan kegelisahan dan kesusahan aty ku..

bapak ku kurang sihat..
last week nya ada mkn kt cney ntah...
lpas ya.. pulang ya nya start berak2..
x enti2.. mekorg suroh lah nya g klinik..
nya padah.. tunggu lok.. mun kin terok baruk g klinik...

3 ari pas ya.. msh juak berak2 x enti2..
pandey muntah2 gik ya..
ari ya tyme nya gik berak2 jak..
msh juak nya mkn mcm2 brg mkn..
dah start nya pandey muntah2..
alu la x mok mkn glak...

dah g klinik..
dr pdh nya food poisoning..
lpas g klinik ya msh juak..
x enti2 nya muntah..
lpas ya palak nya berbual (angol/pening)..
x pat g keja nya..

x puas aty gik..
g klinik gik..
dr pdh darah nya nait.. sbb ya nya berbual..

tok dah seminggu dah..
msh gik camya...
xda perubahan..
ari minggu ya tyme ku nak balit uitm..
aku nanga bapak ku tdo ptg ya..
nampak tulang rah perut nya..
huhu... susor dah badan bapak ku..
baruklah tyme ya aku perasan bpk ku kin kurus...

n start dr detik ya lah aku kesian ngan bapak ku..
sampey la tyme tok..
aku bingong ngan bapak ku...
persetanan ngan raya or apa jak..
aku mok bapak ku kembali sihat..

marilah ramey2 kita berdoa semoga bapak ku kembali sihat seperti sedia kala.. amin...

aku tauk aku bkn anak yg bagus... slalu molah hal ngan bapak ku.. tp jauh di sudut aty ku.. aku ttp syg ngannya...

~HATIKU NANG SUSAH GLAK2.. AKU NAK BALIT KNEK TOK JUAK~

No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..