Thursday, May 19, 2011

..Heli L.E.D..




Assalamualaikum all..

Pernah tak dengar tentang helikopter l.e.d? Tak pasti lak ape name sebenar permainan nie.

2 or 3 hari lepas, dalam buletin utama ada menyiarkan mengenai hobi baru warga Kuching yang main helikopter lastik d waterfront kuching.
Permainan nie macam permainan biasa yang kita dapat dalam kotak tora-tora tue. Pelayang yang budak2 selalu main, tembak kat atas, kemudian pelayang tue akan turun chantekk jek..
Heli l.e.d nie, dier gabungan antara lastik+pelayang+lampu l.e.d.

Cara permainan ini sangat simple, ON kan l.e.d, lastik kan pelayang tue tinggi-tinggi dan kejar pelayang yang jatuh. Simple kan? Sambil berhibur leh exercise sekali.hehe

Sekarang nie ade beberapa tempat yang untuk bermain heli l.e.d nie which are kuching waterfront and kubah ria. Permainan nie boleh gak d main d kawasan yang luas. Hari tue kitorang main kat depan rumah, memandangkan waktu tue malam, tak der la kereta lalu.

Dulu waktu mula-mula famous dulu, heli l.e.d ini d jual dengan harga rm5 satu, pastu dah turun ckit rm10 3, sekarang nie ade tempat yang jual rm1 or rm2 satu.

Seronok taw main nie, sambil beriadah, dapat mengeratkan hubungan antara adik beradik or kawan-kawan. Yang penting, dapat menghilangkan stress..

So, enjoy...


-sorry video gelap dan abaikan hanya kitorang yang main kat situ memandangkan bukan hujung minggu.. ^_^ -

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..