Saturday, June 5, 2010

.:Update.. My Story:.

assalamualaikum all...

sudah seminggu miera register menjadi seorang penganggur... tak buat ape2 pon kat rumah.. serius.. dok kat umah jek.. tak der pon jalan2..

di awal2 jadi penganggur hari tue.. ok gak lah.. dapat gak masok mirc.. main kuiz n uno.. lepas tue.. entah berapa...kali ku cobaaa... memujuk hati ku ini.... di mana silapnya.. laptop x bleh on.. paling lame pon dier bertahan 10 minit.. pastu.. tup!!! padam..

semenjak itu.. jadilah penumpang di komputer and laptop orang lain.. tapi.. bukan orang lain.. abang ku sendiri gak.. ceettt!!! apa ko merepek nie syaaiittooonn..

oh ya.. 3P miera lulus!!! yeaahhh... 2 2 paper lulus.. alhamdulillah... maka dapat lah sijil CompTia A+ nanti..

miera rindu lah kat member2 uitm.. lagi2 membe2 laki.. almaklumlah 2 minggu kitorang bersama.. seminggu 6 hari. dari pagi sampai petang. minum pagi, makan tengah hari bersama... huhuhu.. rindunyer kat korang...

semalam miera mimpi dorang. dorang datang umah.. uwaaa.. miss u all guyz..

lagi mau cerita apa??


tak lama lagi saya punya result akan keluar.. apa2 pon keputusannya.. saya tetap redha. yang penting, saya sudah berusaha. insyaAllah. apa yang telah di usaha itu, itu lah hasilnya.

So.. i'm waiting.. dengan penuh debaran.. itulah keputusan untuk keseluruhan perjalanan hidup saya selepas ini..

lagi???

itu saja lah kut..


nota ngade2:
  • saya rase kan.. saye suke kat someone tue. tapi saye tak kenal pon sape dier. saye "tersuka" kat dier lepas follow blog dier. jatuh hati ngan care penulisan. tapi terasa lebih parah apabila sudah mula angau sama beliau.. adooyaayy!!! 
~SAYA SAYANG MAK SAYA!!~

2 comments:

  1. biase la jd pengangur smntara..nnt nk berjauhan blik n teruskn perjuangan stdy kn..wish pepel bjaya wif degree after this.. :)

    ReplyDelete
  2. @~Nani3@InTaN~

    thanx intan... insyaAllah.. ade rezeki berjauhan ngan family.. =)

    ReplyDelete

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..