Thursday, May 7, 2009

.::Pictures of Arrisa n Harris::.


- two of them Harris n Arrisa... 2 2 budak bertuah, budak beruntong-


-Arissa kekenyangan... ada susu meleleh rah tepi bibir nya.. eeeyeeww... *aku x kan cium mun nya mcm tok.. mesti aku muntah*-


assalamualaikum all..

~en3 kali tok, x da nak berceloteh pjg2.. nak tunjuk gmbar2 Arrisa n some of gmbr Harris.. sbb ada permintaan dari Perak yg mintak gmbr Arrisa tp.. aku x da kedit nak mms... hikhik... tangga ctok jak lah ah....

~4 ur information, Arrisa tok berumur 2 bln dah nya lahir on 3/3/09... tp tyme nya lahir ya pre-mature (btol ka ejaan tok???) or dgn kata omputeh nya.. x ckp bln..sbb ya lah dolok nya tok kecik, milussss jak...tapi, dalam milus2 nya ya... jari nya juak "nguntus" jak pnjg nya... kedak jari2 mek org adik beradik.. hikhik..smpt juak promote adik bradik dirik lok.. asal jgn Arrisa klak dah bsr ssh carik kasut udahlah.. kedak saya tok...x da berkasut ompuan koh... saiz 10 pun x msok.. mun saiz 10 kasut urg laki bruk la ngam2.. hokhok...

~Mohd Harris tok abg Arrisa..knek tok nya x mok di tunggah Harris lagik.. mesti "Abg Harris"...mun sapa2 tauk no tepon rumah mek org, tepon jak pagi2.. nenga harris nyaut... "Hello... Abg Harris tok.. nama adik kmk Arissa" sak jak x da urg nanyak sapa nama adik nya... hahahahaha... ngegeh Harris ya..

~since aku dah start cuti... so, keja aku pagi2 mun x jaga Arrisa tyme mak gik nganco susu or nyedia aik mandi Arrisa or ngasi Abg Harris... kelayie ngan Harris jaklah.. sbb nya tok mulut nya nang ceredit glak2.. ngan mata nya, ngan muka nya yg mkin "tembam" n ngan pandey nya jawab smua nok di kata urg... geram aku oleh nya... tp since marek, nya mok aku merik nya mandik sbb marek aku dah ngabis stgh botol shower palmolive ku kaler PURPLE *yoh... urup bsr ah..* k molah aik buih k nya mandik... ngegeh skali jak nya mandik lam aik buih.. lamak gik ya.. sampey tgn nya "kelas"...

~kelak ku update lagik ah pict2 Arrisa tok... ok lah dah aku ngembak nya.. x da lah singkol glak kedak dolok..sampey nerais mak aku nangga aku ngemabak nya... nembiak kecik... tulang lom kuat gik... kelak patah nya.. kata mak ku...


-pict2 Arrisa dalam 2 minggu lepas-

-pict Arrisa pagi tadik..in this collage.. smua mata tertutup-

-pict2 Arrisa pagi tdik juak tp ngan mata nya terbukak-

-gamabar Harris ngah menikmati bekpes nya pagi tdik.. bekal dari rumah.. Erol boleh mkn skit jak sbb nya madah mak nya beli KFC, bkn mak mek org.. hahaha... nang "jason LO" lah.. mukekeke.. -


-baruk lepas mandik...--dah besar dah ok... ggrrrr....-

-tgh berkemas.. mak gik masang tapal nya... lebeh2.. eee... geram aku.. wangi glak nya tyme tok.. xda bau susu...-

-bukan tepong gomak ok... mukanya berpupor lepas mandik... hikhik.. *nang pandey mak make-up nembiak*-

-LOVE WHAT EVER U HAD IN FRONT OF U-

No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..