Monday, April 20, 2009

==I'm So Sorry All==


-jadual exam ku...best x?? sila kumen..-

assalamualaikum all...

hari nie, 20.04.09 bermula lah Peperiksaan Akhir UiTM sesi Dis 08- Mei 09....

di kesempatan ini..

"saya, dayang siti amira a.k.a amiera a.k.a ^lurve_purple^ ingin memohon seribu kemaafan dari smua pihak andai kata pernah terlajak kata, terkasar bahasa, tersasar tatabahasa, terlanjur berbicara, termengumpat, termaki, termarah dan pernah mengecikkan hati anda...di sini juga saya memohon restu dari anda untuk saya menempuhi peperiksaan ini...halalkan segala ilmu yang telah anda berikan kepada saya.... sekian terima kasih..."


n last but not least...

"GOOD LUCK TO ALL UITM STUDENTS AND ALSO TO ALL STUDENTS WHO WILL SIT FOR THEIR EXAMANITION"

(^_^)

p.s : aku berharap sesgt..."he" akan merestui aku... ahaakzzzz

-STUDY SMART DONT STUDY HARD-

6 comments:

  1. gud luck to u too..atiq pn sma gak..ne tau,d tkasar bhsa or else..
    iye,semoga si dia merestui..haha

    ReplyDelete
  2. aok2...
    semoga KACAP n the gang merestui segala ilmu yg diorang dah share ngan aku...

    (^_^)

    ReplyDelete
  3. la..ku mksdkn,si dia ko pun lah!!xde kna mgena ngn kacap n d geng pun la yang ooii!!ehehe

    ReplyDelete
  4. eerrrkk...

    bto la ... si dia aku ya...means membe2 ku...
    kacap n the gang is my member..
    yg kau prasan pahal??

    hahahahahaha...

    ssh la nak kaver tiq eh.. ekekeke... :p

    *no hard feeling eh*

    ReplyDelete
  5. ya ka??ney ku tauk..ko xpdh..haha
    prasan ka??ekda lah..
    igtkn si *dia* ya abg syg ko ka..
    aduhh!!asik2 aku je yg kene..
    apesal lak nie??

    kaver??kaver ape lak..memandai jekk.
    len kli,selidik b4 terjah!!

    *apa no hard feeling??bkn heart ka??*

    ReplyDelete
  6. sukati aku lah..
    aku yg tulis...

    bweeeeekkk.. :p

    hard feeling = perasaan keras

    heart feeling = jiwa keras..

    ney cgek lah kau maok???

    mukekekekkee....

    ReplyDelete

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..