Sunday, April 12, 2009

-BEAUTIFUL DAY-

assalamualaikum all...

firstly...i would like to thankz all my fren n my family who gave me a support after that "incident"....

diorang kate..bersabar lah miera....yaya...miera bersabar... maybe tyme tue my father ngah dlm kondisi tertekan...

tp..miera jgak jadi tertekan bila dikatakan sedemikian...miera pon ade perasaan...n rase2 nyer..smua anak xnak susah kan mak bapak...tp bile dikatakan sedemikian...mesti sdikit sebyk kite as their children akan tersentak...btol ker aku sshkan mak bapak aku??? itula kate2 hati...tp..aku namo mengalah..sbb aku taw aku di landasan yg btol...n aku sentiasa berusaha mengembirakan aty kedua2 org tua ku....termasuk la...aty2 org yg pernah mengasuh ku dari kecik...sampai skrng...anty, alem, wa, wa nor n the special one..arwah uceng....

ok...mle2 nak cite sal hari Jumaat....lpas wat entry ptg tue...Alyaa panggil...tanye nak ikut diorang x?? so, aku ape lagi..mestilah nak...

ngan mate bengkak....g lah ikut diorang jalan...g mne??? mane lagi...makan laaaa...

mlm tue...ktorg g Topspot.... makan seafood....yummmyyy...sedaaappppp~~~

cpt lak tue....x sampai 5 min oder. dah sampai dpn mate...sedap lak tue...maveles la...

menu mlm tue lak...butter prawn, baby kailan, kerapu masak manggo, ambal masak kari, young corn msk belacan....wohhh~~~ sedap sesedap nyer...

ngan mate bengkak tue aku melantak......

lpas mkn...anty ajk refleksologi lak...urut2 kaki....

ktorg g kt tempat hari tue lagi....besttt....tempat dier pon cam ade classs.... high class gitu...auwww...

-kaki ku sedang di massage....besttt....-

hidangkan air, ley tgok tv...blik sejuk... kerusi empuk...best r...

lpas urut2 kaki....ktorg pon balik r rumah...

hari sabtu lak...x wat ape pon...ilek2 jek kt umah...tlong kemaskan umah...tuk ape??? jeng...jeng..jeng....

next entry akan diceritakan...aktiviti ktorng hari ahad....(^_^)

n ptg lak..miera wat something kt tgn miera....taaadaaaa~~~~


-wat sendiri okeyh....-

-MARAH IALAH APABILA HATI BERBICARA DAN BUKANNYA AKAL-

No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..