Tuesday, July 7, 2009

::SATU PERMULAAN YANG SANGAT2 TIDAK BAIK!!! ::

assalamualaikum...

..hari nie..
..baru msok hari ke-2 aku kelas bermula..

..aku teringat janji pada diriku di hujung semester lepas..
..aku x kan cont klu result ku terok..
..n klu ade satu repeat skali pon..
..tp, alhamdulillah...
..aku msh diberi peluang untuk meneruskannya..

..cuma..
..di kelas pertama smlm..
..aku mendapat sedikit kekecewaan..
..pada sem lpas, semasa pra-pendaftaran..
..major yg ditawarkan adalah computing n elektronik..
..dan aku telah memilih computing..
..sbb nya..
..computing lebey mendapat perhatian sekrang..
..dan juga. peluang pekerjaan yg tdk terlalu terhad utk satu bidang saja..
..tp..
..kekecewaan itu timbul apabila..
..lect ku mengatakan..
..computing terpaksa dibatalkan..
..hanya elektronik..
..huhu..

..dan..
..hari ini..
..ktorg dikehendaki memilih kump..
..n sorang insan nie menolak utk satu kump ngan ktorg..
..wpon dier x bgtaw..
..i know..
..it is bcoz of me..
..i dont care who u r..
..ko da buat salah..
..aku tego sbb aku da bertahan terlalu lama..
..dah meletup dah..
..kite dah berpelukan..
..mohon kemaafan ant satu sama lain..
..msh x puas aty??..
..itu hak anda..

..sbtolnyer..
..aku x kesah pon tuk bekerjasama ngan sape2 pon..
..aku taw..
..klu sesorg itu kite berckp dgn elok..
..seterok mcm mne pon..
..they will b ok..
..mmg la penat..
..tp, aku rase, aku lagi suke keje sorang2..
..kadang2 tue...
..satu kump ade 8 org..
..tp..
..aku buat smuanyer..
..yg len2 present jek...
..klu x pon carik bahan jek..
..tue pon klu bhn tue btol..
..kadang2... aku gak kne carik bahan..
..tp..
..ape2 pon..
..stkt nie, aku blom penah gagal tuk memberi kerjasama..
..klu aku tgok org mcm x suke..
..aku sendiri akan blah..
..klu aku rase aku x bley buat..
..aku tarik diri awal2..
..itulah saya..
..tp..
..aku paling pantang bile ade org ckp boley buat, boley itu, ini..
..tp..
..last2 nyer, habuk pon tarak..
..n my stail..
..tyme kje, kite keje..
..tyme borak, kite borak..
..tyme serius, kite siyes..
..once ko di bagi masa tuk bekerja, tp ko main2..
..mmg ko nak kne sound ngan aku lah tue..

..kang aku sound..
..ckp ok2..
..tp berdendam..
..uppsss...
..itu hak anda..
..saya x msok campo..

..hurrmm..
..hujung minggu lepas..
..ktorg sekeluarga berkesempatan tuk pegi merehatkan diri..
..ktorg g SANTUBONG RESORT..
..dah lame gler x tdo otel mcm tue..
..yg pling best..
..g PANTAI..
..lepas la gak rindu nak g pantai..
..kan dah lame gler nak g pantai..
..tp, xder peluang jek..
..sshhukkkeeeenyerr..
..ktorg pegi hari sabtu, balik ahad..
..ptg ahad tue, miera tros balik UiTM..
..penat weeeii..
..berkemas smua barang..
..dah la penat g hotel tue..
..g pantai..
..men2 tepi pantai..
..nak mandi, malas la plak wasenyer..
..lpas tue..
..msok lak dalam swimming pool..
..jd penjaga Harris n Alyaa..
..mule2 2 2 takot..
..skali dah berani..
..2 2 sampai hujung kolam..
..sampai tak nak naik..
..penat den..

..n..
..mcm tajuk en3 tue..
..mmg segalanya berjalan dgn sgt tdk baik skrng..
..family ktorg ade masalah..
..kt kelas ade masalah..
..dalam relationship pon ade masalah..
..n..
..laptop pon menunjukkan tanda2 tuk menimbulkan masalah..
..haaaiissshh..
..apa nak jadi lah nie yer..
..pening den dibuatnyer..
..ape2 pon x mungkin dapat mengembirakan aku skrg..
..NOTHING..

..miera dah mule suke termenung skrng..
..sikit2..
..termenung..
..sikit2..
..mengelamun..
..mcm2 yg miera fikirkan..
..pasal study, pasal duit, pasal family..
..pasal perhubungan..
..everything..
..nothing will make me happy..
..unless my family is in a good condition n happy alwayz..

..ppppsssttt..
..miera dah ade rumet baru..
..name dier BIBI AMIRA..
..same name la..
..waaahhh...
..hekhek..

..oklah..
..stkt nie jeklah yer..
..kepala ku suda pening..
..sbb menangis dr mlm tdi..

..oh ya..
..ade lagi satu..
..INIKAH PERASAAN RINDU SORANG MAK KEPADA ANAKNYER????..
..i miss Arissa Nadirah so mucch..
..kan slalu, miera bgon pagi..
..mesti kne panggil2 dier..
..kiss2 pp dier..
..bwk dier g jenjln kt umah tue..

..tp..
..skrng nie dah kt hostel..
..mne nak kiss2 dier lagi..
..uwwwwaaaa..
..seb bek ade video dier berckp2..
..cooommeeelll sesgt..
..berkali2 dah miera tgok..
..stiap kali tgok..
..nanes lagi..

..patot la seorg ibu klu bley mmg tak nak ank dier jauh2 kan..
..mcm nie lah perasaanyer..
..upenyer yer..
(T_T)

~PLEASE RESPECT PEOPLE AROUND U ESPECIALLY PEOPLE OLDER THAN U.. N DONT EVER THINK THAT UR TOO SMART BCOZ THERE R A LOT OF PEOPLE OUTSIDE THERE SMARTER THAN U~







No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..