Wednesday, June 10, 2009

::lagi2 tag::

assalamualaikum all...

tag dr atiq lagik... *baruk bkak blog nya ekceli*

10 person you remember Everyday :

::mak::
::aunty::
::bapak::
::Harris::
::Arisya::
::kenangan lalu::
::my sibling::
::my family::
::urg ninggal uceng::
::skulah pj punya kawan..membe2 "lucah" + "nyelak" ku ::
::membe2 chat ku::

10 reason why you remember them :
..sayang sesgt kt diorang..
..windu gler kat diorang..
..kadang2 diorang jd bank bergerak aku..
..kadang2 diorang jd driver aku..
..teman tuk aku *melucah* tanpa ada perasaan..
..teman tuk aku gelak kan ape2 jek dr yg lawak sampailah tak lawak..
..teman menyelak org..
..org yg ku suka seom... *lamak dah x seom org.. uuuuuu..*..
..sbb penah hadir dalam hidupku..
..sebab selalu hadir dalam mimpi ku.. yg membuatkan ku menangis bila sedar...


10 message that you wanna tell them :
@@i lurve u@@
@@i miss u@@
@@bila nak ciya aku tek???
@@mintak duit pelisss.. kmk x da duit tok..@@
@@bila ktk org nak nikah tek?? jgn lpak nyeruk ah..@@
@@i'm not stupid boy!! im just watching n playing in ur game from a distance@@
@@thankz 4 everything@@
@@semoga roh mu tenang di "sana"@@
@@bila gik kta nak "nyelak" org tok??@@
@@jangan berdondon ngan nembiak sik tentu2 ah@@
@@miera alwayz besides u in every condition@@
@@be urself in whatever thing happen.. but... pleeeaaseee... respect others@@



♥ 10 person that you wanna ask them to do this tagged :
==sapa2 jeklah wase nak wat tag nie...==

~sekian... terima kasih~

No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..