Sunday, September 25, 2016

..Natural Looks: Review..

Assalamualaikum all..

Hari ni nak buat review mengenai produk Natural Looks..


Kenapa nak buat?? Sebab dorang bagi miera birthday present.. hehehe

Ayuhh..teruskan membaca.. sebab membaca jambatan ilmu.. eh..
 sebelum apa2.. ini hanya apa yang miera tahu dan pendapat miera sebagai pengguna Natural Looks..untuk mengetahui lebih lanjut, boleh ke website dorang k.. :)

Ok Natural Looks ni rase nyer baru2 lagi sampai Malaysia kut.. kot lah, x sure pulak tapi sangat sure belum sampai setahun bukak di East Malaysia.. first outlet di Kuching ialah kat Plaza Merdeka..

Apa yang mereka ada??

Macaammm-maaccaaamm adaaaa..

Dari penjagaan badan, muka, relaxing accessories sampai lah ke candle dan bau-bauan untuk bilik dan rumah..

Untuk body care.. ade losyen, hand losyen, body bath, body lotion, deodorant, perfume dan scrub..terdapat dalam pelbagai jenis bau-bauan yang harum dan menyusuk kalbu.. price range dari RM 16.90 up to RM 130++

Kalau facial care pulak.. ponn macam-macam ada.. dari cream, scrub, moisturizer, toner, mask.. eh..macam2 jenis la.. price range dari rm15 up to rm130

Tak guna cream-cream? Gel-gel?? No worries.. ade sabun biasa.. yg hanya wangi ada..yang diperbuat daripada oat pun ada.. yg di buat dari oat tu boleh jadi sabun biasa + scrub in the same time.. so, 2 in 1.. harga sabun2 ni depends dengan potongan sabun-sabun tersebut..

Nak carik relaxing perfume untuk bilik dan rumah?? Natural Looks ada sajaaa… macam-macam jenis bauan..dari cecair untuk di titiskan kat ape ntah benda tu yg akan membuatkan rumah wangi semerbak..sampai lah ke candle/wax pelbagai jenis bau-bauan yang enak lagi menyegarkan.. candle ade jual refill lagi tu..price range yang kecik klu x silap dalam berbelas ringgit gak lah satu mug kaca tu..

Towel2 pon ada.. pelbagai jenis warna..mostly face towel.. sikat rambut pon adaa.. hah pendek cerita macam-macam ada lah.. lebih kurang macam body shop dan yang seangkatan dengan nya..

Memandangkan macam-macam jenis produk ada kat sini..dari muka sampai lah ke kaki, siap dengan wangian-wangian segala.. maka.. amatlah sesuai untuk dijadikan gift.. untuk birthday ker, hadiah suka-suka ker, wat hantaran tunang ker kawen ker.. boleh pilih macam-macam barang dengan pelbagai bau dan warna.. mengikut bajet anda sendiri..

Untuk miera sendiri, miera suka guna shower gel dorang bila pegi travel. Botol yang kecik tu convenient sangat nak bawak ke mana-mana selit jek dalam beg.. my fav scent is Vanilla Ice and apa2 jer bau yang ade sweet2 sikit..too sweet like strawberry I don’t really like..

Risau sebab semua bau wanita?? Jangan risau.. ade product untuk men gak.. memang man sangat bau nya.. deodorant, perfume, after shave, lotion etc etc etc.. so..jangan risau.. boleh jek beli untuk lelaki kat sini..

Dan.. jangan risau kalau last minute shopping nak beli hantaran/hadiah and so on.. dorang gak ade section hadiah dan hantaran.. semua nya sudah siap di bungkus lelawa..just pilih mana satu ngam ngan bajet and go.. tapi yang ni tak boleh nak pilih2 bau lah.. 

Hah.. ni nak masok bab member pulak ni.. hari tu waktu Natural Looks baru bukak di Plaza Merdeka, Kuching.. kitorang yang tengah survey hantaran abang time tu pon tertarik la nak bershopping di sini.. time tu dorang offer, pembelian RM120 ke atas boleh join jadi member dan dapat voucher RM50 kalau beli RM200 klu x silap..kalau x silap lah.. sekarang ni tak sure pulak macam mane..rasenyer masih same kot.

Kelebihan jadi member Natural Look? Keahlian adalah percuma lepas certain amount of purchase. Pastu akan dapat less 10% pada setiap pembelian, dah jadi member boleh guna terus. Pastu, collect point di mana setiap RM1=1 point. Bila dah dapat 100 point, boleh convert ke duit lagi jadi RM1 off. Contohnyer sekarang ni ade 800 point, so..next purchase boleh jek bagitau cashier kat kaunter tu nak guna point, so dorang akan tolak RM8 dari harga barang. Get it everybody?

Dan..kalau korang introduce member korang tuk jadi member, korang pon akan dapat ganjaran tau.. dapat 500 point.. so, my member number is 2000042..kot2 korang sudi letak jadi reference.. kehkehkeh.. dapat gak 500 point..


Hah.. dah jadi member ni.. nak lepas pilih2 barang untuk buat hadiah/hantaran, suroh jek dorang wrap terus.. Free of Charge..nak letak dalam bakul boleh, dulang hantaran boleh, dalam kotak pon boleh.. dan semua tu dorang sediakan sekali di kedai..so, boleh beli direct..nak bawak sendiri dari rumah pon boleh..dorang ok jer nak balut semua tu..ni kat Plaza Merdeka, Kuching lah..kat tempat lain x tau boleh x bawak barang korang sendiri..hehe

Lagi satu special nyer bile dah jadi member Natural Looks ni.. korang akan dapat special birthday treat waktu birthday month korang.. kadang2 dier bagi gift, kadang2 bagi voucher.. macam September babies taon ni..dapat lah voucher RM10.. daaannnnn semua purchase akan dapat less 20% sepanjang bulan..terhad kepada pembelian sehingga RM500.. lepas RM500 akan balik ke less 10% jek.. hehe..mane gambar voucher?? Dapat jek terus guna untuk bayar barang2 yang di beli.. heeee
Hah!! Lupe lak nak cite..dorang ni rajin gak nak giveaway..time raya hari tu dorang wat giveaway dengan contest selfie ikut warna produk-produk dorang.. comel jek aksi2 contestant.. heheee.. dan latest..dorang buat giveaway share picture kat FB and repost gambar kat IG time Sukan Badminton Olimpik hari tu..3 game tu, 3 3 dier wat.. yang beregu dorang nak emas gak..tapi waktu perlawanan Datuk Lee Chong Wei, dorang bagi jek walaupun tak dapat emas.. memandangkan saya gigih orang nya.. maka…dapat lah satu botol travel size Shower Gel dari Natural Looks.. hahaha

-hadiah give away-

Semenjak jadi member Natural Look ni.. memang setiap kali kawan/sepupu tunang memang akan ke sini lah mencarik hadiah2..sebab senang dan bajet.. RM100 leh dapat dalam 4 ke 5 botol shower gel travel size.. so.. do expect Natural Look product from me on ur engagement or wedding as a gift.. hehe
Kat bawah ni hantaran-hantaran yang pernah kitorang beli kat Natural Looks… price range dari RM70-RM300 including bakul2 dan hiasan2 tu..

-ni hantaran produk Natural Looks.. waktu beli ni, kedai memang baru bukak a few days.. 


-nampak cantek kan bersama hantaran yang lain? tapi sebenarnya.. dier la dulang paling berat.. kehkeh..-


-hantaran ke-2.. ni comel2 jek semua..credit pict: kak mah.. -

-hantaran ke-3.. ni untuk lelaki.. shower gel + shampoo.. x nak beli after shave bla bla bla.. sebab ni yg perempuan boleh mintak ngan tunang.. hahaha-

-hantaran ke-4.. yang ni Alhamdulillah..rezeki dier la bertunang di bulan September..jadi dapat la lebih sikit..-



Ok.. now korang boleh check out social media dorang untuk cuci mata dan usha2 updated product dorang
Twitter: @naturallooksmys
Instagram: natural_looks_malaysia

Nak tau lokasi dorang? Nak wat online shopping? No problem.. just ke website dorang di www.naturallooks.com.my


Yang sure, kat Kuching boleh ke Plaza Merdeka, bersebelahan dengan Hotlink di tepi escalator tingkat G. dan di Sogo, dorang ade booth di area perfume tu..tapi kecil-kecil cila padi uolss.. barang dan pilihan lagi banyak dari kedai di Kuching ni.dah siap packing untuk hadiah n hantaran pon banyak..so, apa lagi?? Silaaa la ke Natural Look berdekatan anda..dan daftarlah menjadi member.. hehe

Pssttt..wondering naper semua shower gel?? Sebab tu paling murah… hahaha.. RM16.90 untuk botol 150ml.. kalau member, jadi la RM15.10..time birthday month jadi lah RM13.52.. 


No comments:

Post a Comment

♥♥♥♥♥♥ thank you for your comment ♥♥♥♥♥♥

..Doa untuk mencari pasangan..